FB_PIXEL

ÁSZF

1. Adatok

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft. (székhelye: 1163 Budapest Veres Péter út 51.; adószáma: 27954074-2-42; pénzforgalmi száma: Wise: 12600016-15131502-26376145; elérhetőségek: info@alaba.hu; képviseli: László Sándor; a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Partner) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

2.Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

2.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.alaba.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (a továbbiakban: Bútor Webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

A Bútor Webáruház online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv.") szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerinti tájékoztatást megadta a Szolgáltató.

2.2. A Bútor Webáruház online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

2.3. A Bútor Webáruház szolgáltatásait valamennyi, a Weboldalon szereplő termékek viszonteladásával foglalkozó jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

2.4. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a Kosár tartalmának megrendelése ikonra kattintás megerősítésével jön létre. A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet a Partner a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon). A szerződések tartalmáról a Szolgáltató a Partner írásbeli kérésére tájékoztatást nyújt.

2.5. Ügyfélszolgálat: László Sándor

Ügyfélszolgálat: +36-30/366-1576

Internet cím: alaba.hu

E-mail: info@alaba.hu

  1. Megrendelés

3.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt az árut használatba veszi - jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk.

Amennyiben a Webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége kérjük, forduljon bizalommal vevőszolgálatunkhoz. Vevőszolgálatunk adatait az előző pontban találja.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, amely az általános forgalmi adót tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A webáruházban olvasható adatok a gyártók által megadottak alapján történnek felvételre, az elírás, tévedés jogát fenntartjuk! 

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

3.4. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő téves árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Partner elállhat vásárlási szándékától.

3.5. A megrendelést a Szolgáltató csak regisztrált Partnertől és csak akkor fogadja el, ha a Partner a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha a Partner valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót a Partner által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.6. A Partner a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.7. Szolgáltató a Partner vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles a Partner részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Partner részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve a Partner vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

  1. Szállítási, számlázási és fizetési feltételek

4.1. A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató a Partnernek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő időpontban szállítja ki a Partner által a megrendelés során jelzett szállítási címre. A megrendelt terméket a Partner előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén. Amennyiben a megrendelt árut Szolgáltató szállítja ki Partner részére, az esetben a kárveszélyviselés Partner telephelyén, vagy az általa meghatározott átadási helyen az áru átadásával száll át Partnerre. Az áru rakodása mindenkor annak a félnek a veszélyére történik, aki, vagy akinek a megbízásából a fuvarozó az áru rakodását végzi. Amennyiben az árut Partner szállítja, az esetben a kárveszély az árunak a Partner fuvareszközére történő felrakásával száll át, amennyiben a felrakást a Szolgáltató végzi. Abban az esetben, ha Partner, vagy annak megbízottja rakja fel az árut a fuvareszközre, akkor a kárveszély az áru a Partnernek történő átadásával száll át, Szolgáltató telephelyén.

4.2. A Partner termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően mennyiségi és csomagolási hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben a Partner bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.

4.3. Az átlagos szállítási idő 2-4 hét, ami kitolódhat anyaghiány, gyártó túlterheltség következtében. A szolgáltató nem vonható felelősségre a termék 4 héten túli kiszállítása miatt, emiatt semmilyen árengedményre nem kötelezhető.

4.4 Az ingyenes szállítás, az ajándék és egyéb promóciók csak egyszer érvényesek egy rendelés alkalmával. Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól vagy cseréltetni szeretné a bútort abban az esetben nem tudjuk vállalni az ingyenes szállítást. A helyszínen történt vásárlástól történő elállás esetében, természetesen ingyen átvesszük a helyszínen a bútort és visszaszállítjuk azt a raktárunkba.

4.5 A szolgáltatás a termék megadott szállítási címre eljuttatását jelenti, azaz kaputól kapuig szállítjuk a megrendelt termék(eket). A szállításért felelős munkatárs anyagmozgatásra nem kötelezhető. Ha ingyenes szállítás keretében adta le rendelését, akkor sem ingyenes a bútor(ok) házba, lakásba bevitele.

4.6 Házba szállítás: A házba vagy lakásba beszállítás, elemeltre felvitel (a kiszállítás költségen felül) külön költséget jelent. A beszállítási munkát kizárólag cégünk szakértő dolgozói végzik. A szolgáltatás igénylése esetén egyedi árajánlat kérése szükséges. Az árajánlat elkészítéséhez szükségünk van az Ön otthonának paramétereire (emelet, családi ház stb.). Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, ez nem az eladó felelőssége, cégünk visszavenni a terméket nem köteles!

4.7 Szerelés: Kizárólag a franciaágyak összeszerelését vállaljuk, lapraszerelt bútorok összeszerelését idő hiányában nem tudjuk semmilyen esetben vállalni. Minden lapraszerelt termékhez részletes szerelési útmutató tartozik, így a vásárló össze tudja állítani a bútort. A szerelési szolgáltatási igénylése esetén kérjen házba szállítási és szerelési árajánlatot. Az ajánlat elkészítéséhez szükségesek az Ön otthonának egyedi paraméterei. Cégünk szakértő munkatársai végzik a szerelési munkálatokat. A szállító nem felel a talaj és a fal egyenetlenségéért. Ennek korrigálása nem a szállító feladata!

4.8 Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy webáruházunkban a minimum rendelési összeg 25.000 Ft.
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy bizonyos rendelések esetén a végösszeget előreutalással kérjük kifizetni, mely hiányában nem tudjuk a rendelést teljesíteni. Az ilyen termékek rendelése esetén a vásárlót tájékoztatjuk, a megrendelést beérkezését követően. Ezek a drága külföldi, lapraszerelt bútorokál, illetve elemes bútorcsaládok esetén történhet meg.

  1. Garancia, szavatosság

5.1. A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók, azonban erre vonatkozó kifejezett írásbeli kötelezettségvállalás hiányában Szolgáltató nem szavatolja, hogy az áru bármely, a Partner által elérni kívánt speciális célra alkalmas. A Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a Partnert terheli.

A termékképek illusztrációk, eltérhetnek a valóságtól színárnyalatban, illetve a fogantyúk, lábak tekintetében. Ezzel kapcsolatban reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Ha nem tetszik a termék, elállhat a vásárlástól 14 napig.

5.2. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Alaba.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az alaba.hu  vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

5.3. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 5.2. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

5.4. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés/ 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

...22. § alapján az alaba.hu  jótállásra köteles.

Jótállási jegy letöltése.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 5.2 és a 5.3 pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

5.5 Változás

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy szekrénysor, gardrób, komód, éjjeliszekrény és egyéb fogantyúk, ágylábak esetén a változás jogát fenntartjuk. Ezzel kapcsolatban nem áll módunkban reklamációt elfogadni.

5.7 Értékcsökkenés

Ön (vevő) kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől (pl: próbahasználat) eltérő kezelés miatt következett be.(pl: franciaágy esetében a használat során emberi váladék, vizelet, ürülék stb. beszennyezte) Ezen felelősség magában foglalja azt az esetet is, ha az áru használhatatlanná vált az eltérő kezelés (szennyezés) miatt, így az áru teljes vételárát Önnek ki kell fizetnie számunkra. Ezen teljes vételárat jogosult az eladó a vételárba beszámítani.

  1. Elállási jog

6.1Elállási tájékoztató

Elállási/Felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő az a termék kézhezvételétől számított 14. nap, melyet a rendelés leadásától számítva érvényesíthet.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (1163 Budapest Veres Péter út 51.). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Letöltés

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Elállás esetén a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban, a vevő nevének feltüntetésével kell visszaküldeni a CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft. részére, 4461 Nyírtelek, Szent István út 2 szám alatti címre. A vevő a termék visszaküldésével kapcsolatos költségekre nem tarthat igényt, azaz a terméket saját költségén köteles visszaküldeni. Amennyiben nem tudja visszaszállítani, kérheti cégünktől is a visszaszállítást. Ebben az esetben is a vásárlót terheli a visszaszállítás költsége, melynek díja 17 800 Ft. Abban az esetben is ez a tarifa, ha a terméket ingyenes kiszállítási akciónk keretében vásárolta meg.

Elállás esetén visszatérítjük a teljes vételárat (termék ára + szállítási költség, amennyiben az is volt). Amennyiben nem tudja visszaszállítani, kérheti cégünktől is a visszaszállítást. Ebben az esetben is a vásárlót terheli a visszaszállítás költsége, melynek díja 27 000 Ft. Abban az esetben is ez a tarifa, ha a terméket ingyenes kiszállítási akciónk keretében vásárolta meg. A vásárláskor kért rakodás (házba bevitel) és szerelés egyéb szolgáltatás, melynek költsége nem kerül visszatérítésre.

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (amennyiben volt szállítási költség.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A vonatkozó jogszabály a 45/2014. kormányrendelet 23. §; 24. § (2) bekezdés.

Az elállás/felmondás joghatásai

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a rendelést leadta rendszerünkben. Az elállás joga nyíregyházi személyes átvétel és kiszállítás során átvett bútorokra is vonatkozik. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti cégünkkel. A vásárló igényei szerint készült, egyedileg elkészített bútoroknál nincs lehetőség elállásra a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § 14/c alapján. 

6.2. Panaszkezelés menete

Tájékoztatnánk kedves Vásárlóinkat, hogy ha bármilyen problémája, észrevétele van a megvásárolt termékkel kapcsolatban írásban szíveskedjenek jelezni, képekkel alátámasztva a termékkel kapcsolatos problémáját, mivel a gyártók is kérik tőlünk a bútor hibájáról készült képeket. A levelekre maximum 5 munkanapon belül írásos választ küldünk vásárlóinknak. Megkérnénk minden panaszos vásárlónkat, hogy legyenek türelmesek ezekben az esetekben és ne írjanak vagy hívjanak naponta többször, mert ezzel nem halad előrébb az ügyük kivizsgálása. Megértésüket és türelmüket előre is köszönjük.

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy a méreteknél elfogadott eltérés 3%. Ha ezen felüli az eltérés, a reklamáció jogos. Amennyiben a fent említett 3%-on belüli az eltérés, a panasz jogtalan.

A kanapél, sarokkanapék karfája nem minősül ülőfelületnek! A termékek nem rendeltetésszerű használatából fakadó sérülésekre a garancia nem érvényes.

Recsegéssel kapcsolatos panaszok: Kérjük, amennyiben recsegést, kattogást tapasztalnak,  minden esetben győződjenek meg, hogy az ágy ténylegesen vízszintes helyzetben helyezkedik el. A recsegési hibák, akkor fordulnak elő, amikor az ágy egy kicsit meg van csavarodva. Ezek a talaj egyenetlenségéből adódnak. Mindenképpen javasoljuk az ágyak vízszintbe állítását, ha a láb állítható, akkor a lábak emelésével vagy süllyesztésével lehet vízszintbe állítani. Ha a lábak fixek, akkor a hagyományos módszer, karton papír vagy valamilyen kis gumi-vagy műanyag alátéttel.

Bútoraink csak részben csomagoltak, ezért kérjük Önöket, hogy átvételkor győződjenek meg a csomagoló fólia alatti részek sértetlenségéről. Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az átadás-átvétel után, a bútoron keletkező szakadások, horzsolások, törések, koszolódások, foltok nem garanciális hibák. Ilyen jellegű panaszt semmiképpen nem fogadunk el, főleg amikor kérik a házba szállítást, hisz itt az a lényeg, hogy összeszerelve kicsomagolva működőképes állapotban használatra készen adjuk át és veszik át, az ágyat. Nem lehet kifogás, hogy nem figyeltem, vagy hogy nem én voltam ott, hanem egy megbízottam. 

Panasz bejelentés előtt ezt vegyék figyelembe, és azt, hogy a panasz kivizsgálásának a kiszállási díja 8.000Ft , melyet kizárólag előre utalással tud fizetni. Az utalás beérkezte után az ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetett időpontban fognak a helyszínre kiérkezni kollégáink, akik megvizsgálják a bejelentést és ha a panasz jogos, a kiszállás díját nyugta ellenében visszafizetjük vagy számlájára visszautaljuk. Amennyiben a panasz jogos, kollégaink mindent megtesznek, hogy Ön minél hamarabb elégedetten használhassa a megvásárolt terméket. A panasz mindenképpen írásban, e-mail-ben kell beérkezzen. Amennyiben a panasz nem garanciális, úgy a 8.000 Ft-ot nem fizetjük vissza és ha igényli a javításra adunk egy árajánlatot. A saját maguk által okozott hibák garanciális problémának való feltüntetését gyakran egészítik ki különböző mondva csinált hibákkal, úgy feltüntetve mintha teljesen hibás terméket kaptak volna, ezért kérik ezeknek az elhárítását.  Az ilyen jellegű panaszokat( trükökket) is kivizsgáljuk, de már az elején látszik a szándék, ezért nem is fogjuk ingyenes kijavítani a hibákat. Minden hiba javítható, csak a legtöbb esetben helyben nem orvosolható, hanem csak a gyártó műhelyben lehet kijavítani, ami jelentős többletköltséggel járhat és nem mindegy, hogy ki a költségviselő. Nálunk minden esetben a költségeket a hiba okozójának kell viselni,  függetlenül, hogy az a vevő vagy az eladó.
Amennyiben nem kér beszállítást és összeszerelést, a hibás összeszerelésből és bevitelből fakadó károkért az eladó nem vállal felelősséget, ez nem minősül garanciális problémának.

6.3 Garanciális javítás menete

Ha a termék hibája a helyszínen javítható, akkor kollégáink elvégzik a szükséges javítást. Ha a helyszínen nem javítható a hiba, akkor a terméket visszaszállítjuk javításra a gyártóhoz. Ezt követően visszaszállítjuk a vásárlónak. Ennek időtartama maximum 14 nap az el hozataltól számítva. Cserebútort nem tudunk adni a javításon lévő bútor helyett a javítás időtartamára. A bútorok jelentős része megrendelésre készül, így csak abban az esetben cseréljük ugyanolyan típusú bútorra, amennyiben a javítására nincs lehetőség a gyártónál sem.

Webáruházunk fenntartja a jogot arra, hogy a egyedi szövettel rendelt termékek esetén előre utalással kérje a bútor árának kiegyenlítését. Ezekben az esetekben nem lehett elállni a vásárlástól.

Üzemeltető neve: CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft.

Adószám: 27954074-2-42

Bankszámlaszám (Wise): 12600016-15131502-26376145

Székhely: 1163 Budapest Veres Péter út 51.

Ügyfélszolgálat: +36-30/366-1576

E-mail: info@alaba.hu

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak kell gondoskodnia, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt az Onlinebutoraruhaz.hu nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Az elállási jog gyakorlása székhelyünkön lehetséges.

6.2 Az ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát:

Olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére gyártottak le, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

  1. Egyebek

7.1. A Weboldalon való vásárlás feltételezi a Partner részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

7.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Partnert terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

7.3. A Szolgáltató a Partnerek által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A megrendeléssel és a jelen ÁSZF elfogadásával együtt a nem természetes személy Partner kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Szolgáltató részére hírlevelet és egyéb reklámmegkeresést küldjön. A Szolgáltató a Partnerek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató a Partnerek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

7.4. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan, külön értesítési kötelezettség nélkül módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A már leadott megrendelésekre a leadáskori ÁSZF irányadó.

7.5. A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függően a Budai Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

7.6. A Szolgáltató áru tulajdonjog fenntartással él mindaddig, amíg Partner Szolgáltatótól vagy Szolgáltató megbízottjától (pl.: alvállalkozó áruszállító) átadott-átvett áru(k) Szolgáltató számláján szereplő végösszegét teljes mértékben megfizeti, erre tekintettel a tulajdonjog fenntartás tartama alatt a Partner az átvett áru(k) vonatkozásában rendelkezési joggal élni nem jogosult. A tulajdonjog fenntartással szállított áru harmadik személy által történt lefoglalása, illetve végrehajtási vagy felszámolási eljárás alá vonása esetén a Partner köteles Szolgáltató tulajdonjogát bejelenteni és erről Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni. Partner tudomásul veszi, hogy Szolgáltató kereskedelmi számláinak lejárati határidejét követő időpontban (vagy azt megelőzően indokolt esetben, pld. késve fizetés vagy elmaradás a számlakiegyenlítésekben) a Szolgáltatónak jogában áll egyoldalú bejelentéssel visszáru igényét bejelenteni Partner részére az általa leszállított és saját tulajdonát képező termékekre (árukra) vonatkozóan. Partner köteles a Szolgáltató jóváíró számlája ellenében, annak átvételével azonos időben kiadni a jóváíró számlán szereplő tételeket Szolgáltató részére. Partner kijelenti, hogy Szolgáltató tulajdon jog igényét nem vitatja és fentiek elmulasztása esetén büntetőjogi felelősséggel tartozik.

7.7. Ezen általános szállítási feltételek magyarul készültek. Bármely idegen nyelvre történő fordítás esetén a magyar nyelvű változat az irányadó. A fentiekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és a mindenkor hatályos magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

7.8 A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott adatokat a kiszállító kollégáknak továbbítjuk. A vevő tudomásul veszi, hogy azoknál a termékeknél, amelyeket futárszolgálat szállít, az adatokat a futárszolgálat részére kiadjuk.

7.10 A tárgyév novemberének közepétől (november 15) leadott rendelésekre nem tudunk garanciát vállalni hogy a tárgyévben kiszállításra kerülnek. Az év ezen időszakában megnövekedett vásárlói igények illetve a gyártók rendelkezésre állási ideje az adott tárgyév decemberében  megszűnik mely okok miatt nem vállalunk garanciát a tárgyévben való kiszállításra.

7.11 Meghiúsult illetve újraszervezett kiszállítás esetén, raktározási díjat számolhatunk melynek díja 3000ft/nap.

  1. Panaszkezelés

8.1 Vásárló a termékkel, a webáruházban történő vásárlással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos észrevételeit, kifogásait a Szolgáltató Ügyfélszolgálati elérhetőségein jelentheti be. A Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségei az alábbiak:

Ügyfélszolgálat postacíme: 1163 Budapest Veres Péter út 51.

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-30/366-1576

Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@alaba.hu

Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége:

Fogyasztónak minősülő Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszát szintén a fenti elérhetőségek valamelyikén jogosult bejelenteni.

A Fogyasztó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja.

8.1 A Szolgáltató és a Fogyasztó között létrejött szerződések esetében az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak a fogyasztó rendelkezésére:

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

Cím: Budapest, Krisztina krt. 99, 1016

Panaszát az Európai Bizottság Online Vitarendezési platformján is megteheti. Ez különösen akkor hasznos, ha Magyarországon kívüli vásárló, egy másik EU tagállamban. Panaszt ezen az oldalon tehet. A panasz megtételekor tüntesse fel e-mail címünket: info@alaba.hu

  1. Adatkezelés

9.1. A SZABÁLYZAT CÉLJA

A jelen Szabályzat célja, hogy rögzítse az CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft. (székhelye: 1163 Budapest Veres Péter út 51.; adószáma: 27954074-2-42) által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket és a Társaság adatvédelmi és adatkezelési politikáját.

A Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal által kiadott határozat szerint az CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) a xxx nyilvántartási szám alatt, a jogszabályok szerint csomagküldő tevékenységet folytathat. A jelen Szabályzat célja, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások minden területén, minden egyén számára, tekintet nélkül nemzetiségére vagy lakóhelyére, biztosítva legyen, hogy jogait és alapvető szabadságjogait, különösen a magánélethez való jogát tiszteletben tartsák a személyes adatainak gépi feldolgozása során (adatvédelem).

9.2. AZ ADATKEZELŐ MEGNEVEZÉSE

Név: CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft.
Székhely és levelezési cím: 1163 Budapest Veres Péter út 51.
Ügyfélszolgálat: +36-30/366-1576
Email cím: info@alaba.hu 

9.3. A KEZELT SZEMÉLYES ADATOK KÖRE

9.3.1. Regisztráció. A regisztráció során a Felhasználónak kötelezően meg kell adnia a következő személyes adatokat:

9.3.2. A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket az adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag az adatkezelő fér hozzá.

9.3.3. A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küldünk a látogató számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz. Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Ads és Facebook hirdetési rendszerén keresztül történik. Ezeket a cookie-kat csak egyes al-oldalak látogatása esetén küldjük el a látogató számítógépére, tehát ezekben csak az adott al-oldal meglátogatásának tényét és idejét tároljuk, semmilyen más információt nem.

Az így elküldött cookie-k felhasználása a következő: A külső szolgáltatók, közöttük a Google, Facebook ezen cookie-k segítségével tárolják, ha a felhasználó korábban már látogatást tett a hirdető webhelyén, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg a felhasználónak külső szolgáltatók - közöttük a Google, Facebook - partnereinek internetes webhelyein. A felhasználók a Google és Facebook hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatják le a Google, illetve Facebook cookie-jait. (Azt is jelezheti a felhasználók számára, hogy a Network Network Advertising Initiative leiratkozási oldalán a külső szolgáltatók cookie-jait is letilthatják.) 

Alkalmazott cookie-k:

A legtöbb böngésző menüsorában található „Segítség” funkció tájékoztatást nyújt arra vonatkozóan, hogy a böngészőben

9.4. AZ ADATKEZELÉS JOGALAPJA, CÉLJA ÉS MÓDJA

9.4.1. Az adatkezelésre az alaba.hu internetes oldalon (a továbbiakban: Weboldal) található internetes tartalmak felhasználóinak önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza a felhasználók kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az oldal használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek. Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (Infotv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása. A hozzájárulást Felhasználó az egyes adatkezelések tekintetében a Weboldal használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

9.4.2. Az adatkezelés célja a Weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. A Szolgáltató az Érintett által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése, házhoz szállítása, számlázás lehetővé tétele, ha a felhasználó felira




iratkozz fel hírlevelünkre!
Iratkozz fel hírlevéllistánkra és értesülj első kézből webáruházunk akciói közül!
Olcsó bútor webáruház hírlevél feliratkozás
© 2018-2024 alaba.hu | adatkezelési tájékoztató
powered byForweb - Webáruház készítés