1. Általános bevezető
1.1 Ezen garanciális feltételek érvényesek a webáruházunkban történő minden megrendelésre. A CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft. (a továbbiakban: Eladó) által mindenterméknek minden vevő számára történő eladás esetén. Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a termékleírások helytelen értelmezéséből eredő károkért, problémákért cégünk felelősséget nem vállal.
A Webáruházban található bútorok 1-3 év garanciával kerülnek forgalomba. Esetenként bizonyos termékek hosszabb garanciális idővel is forgalomba kerülhetnek.
A jótállás időtartama a termék árától függően sávos:
10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
250 000 forint eladási ár felett három év.
2. Jótállás és szavatosság
2.1 Hibás teljesítés esetén kifogásáról lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat. Csak vásárláskor kapott eredeti számla, illetve jótállási jegy bemutatása esetén érvényesítheti jótállási, szavatossági igényét.
2.2 Hibás teljesítés esetén cseréljük vagy árengedményt adunk. Ha ezek nem felelnek meg igényének, akkor elállhat a vásárlástól és visszafizetjük a vételárat a termék ellenében.
2.3 Apró, rendeltetésszerű használatot nem befolyásoló hiba esetén nincs helye reklamációnak, nem minősül garanciális problémának .
2.4 Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft.-t terhelik.
2.5 A vevő szavatossági igényeit a teljesítéstől számított 2 éves elévülési határidőn belül érvényesítheti.
3. Panaszkezelés menete
Tájékoztatnánk kedves Vásárlóinkat, hogy ha bármilyen problémája, észrevétele van a megvásárolt termékkel kapcsolatban írásban szíveskedjenek jelezni, képekkel alátámasztva a termékkel kapcsolatos problémáját, mivel a gyártók is kérik tőlünk a bútor hibájáról készült képeket. A levelekre maximum 5 munkanapon belül írásos választ küldünk vásárlóinknak. Megkérnénk minden panaszos vásárlónkat, hogy legyenek türelmesek ezekben az esetekben és ne írjanak vagy hívjanak naponta többször, mert ezzel nem halad előrébb az ügyük kivizsgálása. Megértésüket és türelmüket előre is köszönjük.
Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy a méreteknél elfogadott eltérés 3%. Ha ezen felüli az eltérés, a reklamáció jogos. Amennyiben a fent említett 3%-on belüli az eltérés, a panasz jogtalan.
Recsegéssel kapcsolatos panaszok: Kérjük, amennyiben recsegést, kattogást tapasztalnak, minden esetben győződjenek meg, hogy az ágy ténylegesen vízszintes helyzetben helyezkedik el. A recsegési hibák, akkor fordulnak elő, amikor az ágy egy kicsit meg van csavarodva. Ezek a talaj egyenetlenségéből adódnak. Mindenképpen javasoljuk az ágyak vízszintbe állítását, ha a láb állítható, akkor a lábak emelésével vagy süllyesztésével lehet vízszintbe állítani. Ha a lábak fixek, akkor a hagyományos módszer, karton papír vagy valamilyen kis gumi-vagy műanyag alátéttel.
Bútoraink csak részben csomagoltak, ezért kérjük Önöket, hogy átvételkor győződjenek meg a csomagoló fólia alatti részek sértetlenségéről. Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az átadás-átvétel után, a bútoron keletkező szakadások, horzsolások, törések, koszolódások, foltok nem garanciális hibák. Ilyen jellegű panaszt semmiképpen nem fogadunk el, főleg amikor kérik a házba szállítást, hisz itt az a lényeg, hogy összeszerelve kicsomagolva működőképes állapotban használatra készen adjuk át és veszik át, az ágyat. Nem lehet kifogás, hogy nem figyeltem, vagy hogy nem én voltam ott, hanem egy megbízottam.
Panasz bejelentés előtt ezt vegyék figyelembe, és azt, hogy a panasz kivizsgálásának a kiszállási díja 8.000Ft , melyet kizárólag előre utalással tud fizetni. Az utalás beérkezte után az ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetett időpontban fognak a helyszínre kiérkezni kollégáink, akik megvizsgálják a bejelentést és ha a panasz jogos, a kiszállás díját nyugta ellenében visszafizetjük vagy számlájára visszautaljuk. Amennyiben a panasz jogos, kollégaink mindent megtesznek, hogy Ön minél hamarabb elégedetten használhassa a megvásárolt terméket. A panasz mindenképpen írásban, e-mail-ben kell beérkezzen. Amennyiben a panasz nem garanciális, úgy a 8.000 Ft-ot nem fizetjük vissza és ha igényli a javításra adunk egy árajánlatot. A saját maguk által okozott hibák garanciális problémának való feltüntetését gyakran egészítik ki különböző mondva csinált hibákkal, úgy feltüntetve mintha teljesen hibás terméket kaptak volna, ezért kérik ezeknek az elhárítását. Az ilyen jellegű panaszokat( trükökket) is kivizsgáljuk, de már az elején látszik a szándék, ezért nem is fogjuk ingyenes kijavítani a hibákat. Minden hiba javítható, csak a legtöbb esetben helyben nem orvosolható, hanem csak a gyártó műhelyben lehet kijavítani, ami jelentős többletköltséggel járhat és nem mindegy, hogy ki a költségviselő. Nálunk minden esetben a költségeket a hiba okozójának kell viselni, függetlenül, hogy az a vevő vagy az eladó.
Amennyiben nem kér beszállítást és összeszerelést, a hibás összeszerelésből és bevitelből fakadó károkért az eladó nem vállal felelősséget, ez nem minősül garanciális problémának.
4. Garanciális javítás menete
Ha a termék hibája a helyszínen javítható, akkor kollégáink elvégzik a szükséges javítást. Ha a helyszínen nem javítható a hiba, akkor a terméket visszaszállítjuk javításra a gyártóhoz. Ezt követően visszaszállítjuk a vásárlónak. Ennek időtartama maximum 14 nap az el hozataltól számítva. Cserebútort nem tudunk adni a javításon lévő bútor helyett a javítás időtartamára. A bútorok jelentős része megrendelésre készül, így csak abban az esetben cseréljük ugyanolyan típusú bútorra, amennyiben a javítására nincs lehetőség a gyártónál sem.
A termékképek illusztrációk, eltérhetnek a valóságtól színárnyalatban, illetve a fogantyúk, lábak tekintetében. Ezzel kapcsolatban reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Ha nem tetszik a termék, elállhat a vásárlástól 14 napig.
5. Elállási jog
5.1 A 45/2014(II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kézhezvételnek a bútor átvételének a napját értjük.
5.2 Elállás esetén a terméket sértetlenül kell visszaküldeni az CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft. részére, 1163 Budapest Veres Péter út 51. szám alatti címre. A visszaszállítás költsége a vásárlót terheli. Amennyiben nem tudja visszaszállítani, kérheti cégünktől is a visszaszállítást. Ebben az esetben is a vásárlót terheli a visszaszállítás költsége, melynek díja 27 000 Ft. Abban az esetben is ez a tarifa, ha a terméket ingyenes kiszállítási akciónk keretében vásárolta meg.
5.3 Elállás esetén visszatérítjük a teljes vételárat (termék ára + szállítási költség, amennyiben az is volt). Amennyiben nem tudja visszaszállítani, kérheti cégünktől is a visszaszállítást. Ebben az esetben is a vásárlót terheli a visszaszállítás költsége, melynek díja 27 000 Ft. Abban az esetben is ez a tarifa, ha a terméket ingyenes kiszállítási akciónk keretében vásárolta meg. A vásárláskor kért rakodás (házba bevitel) és szerelés egyéb szolgáltatás, melynek költsége nem kerül visszatérítésre.
5.4 A kifizetett vételárat az elállást követő 14 napon belül visszatérítjük.
5.5 Az elállási jog gyakorlása miatt a bútor visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a vevő köteles viselni.
6. Felelősség kizárása
A CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft. nem felel a vis maior-ból eredő, vagy egyéb, az hatásán kívül eső események okán bekövetkező károkért.
7. Teljesítés
A szerződés mindenképpen teljesítettnek minősül, amennyiben a vásárló a terméket átvette.
8. Elállási nyilatkozat
Az Alaba.hu elállási-felmondási nyilatkozatát itt nyomtathatja ki a böngészőből: Elállási nyilatkozat
9. Termékeink használati utasítását itt tudja letölteni. Csak abban az esetben érvényesíthető a garancia, ha benne foglaltakat betartja a vásárló: Használati utasítás